آموزش واریز هزینه توکن
(پرداخت نوین)

جهت واریز هزینه توکن در سامانه جام جم پرداخت نوین، ابتدا وارد لینک زیر شده و سپس نام کاربری و رمز دریافت شده خود را وارد کرده و طبق آموزشی که از طریق این لینک قابل دریافت می باشد، اقدام نمایید.

لینک ورود به سامانه جام جم خودپرداز پرداخت نوین 

توجه: در صورتیکه قادر به ورود به صفحه پرداخت نشدید، از مرورگر Firefox استفاده نمائید.

درباره شرکت پرداخت نوین

شرکت پرداخت نوین با هدف گسترش شبکه و ارایه خدمات نوین پرداخت الکترونیک تاسیس گردید و در حال حاضر به عنوان یکی از شرکت‌های دارای مجوز از بانک مرکزی و شاپرک در حوزه پرداخت الکترونیک مشغول به فعالیت است. این شرکت با برخـورداری از تجربه چندین ساله و دانش و تخصـص مدیران و کارکنان ماهر به عنوان یک گروه توانمند با تکیه بر فناوری‌های روز دنیا، طیف گسترده ای از خدمات پرداخت الکترونیک را بر بستر ایمن ارایه می‌نماید.

درگاه پرداخت شرکت پرداخت نوین

شرکت پرداخت نوین با اتکا به زیرساخت‌ها، نیروی متخصص، تکنولوژی‌ به‌روز، امنیت و سهولت استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی را برای مشتریان خود فراهم نموده است. درگاه پرداخت اینترنتی پرداخت نوین آرین بر مبنای معماری سرویس‌گرا و مدیریت کانال طراحی شده و تمام سرویس‌های خود را از این سیستم دریافت می‌کند. بدین ترتیب تمام کانال‌های بانکداری الکترونیکی به سیستم مدیریت کانال اتصال دارند و این سیستم وظیفه مدیریت ارتباط کانال‌ها با سیستم‌های مختلف بانکی مثل بانکداری متمرکز، سوییچ پرداخت، سیستم ساتنا، پایا و کارت اعتباری را بر عهده دارد. هم‌چنین می‌توان گفت استفاده از سیستم مدیریت کانال برتری‌های زیر را برای سیستم درگاه پرداخت اینترنتی دارد:

  • کاهش پیچیدگی و هزینه پیاده‌سازی درخواست‌های جدید به واسطه تمرکز سرویس‌ها در مدیریت کانال
  • یکپارچگی با بقیه کانال‌های بانکداری مدرن
  • سرعت ارایه سرویس‌های بانکی از طریق کانال‌های مدرن به بازار
  • استفاده از مدیریت کانال به عنوان مدیریت تنظیمات، پیکربندی و مانیتورینگ درگاه پرداخت اینترنتی (Back Office) و سایر کانال‌های مجازی مثل تلفن، موبایل و ایمیل.
  • این سیستم با قبول انواع کارت نقدی، هدیه و کارت‌های اعتباری در محیط مجازی اینترنت، بر اساس بستری ایمن و استاندارد، امکان ارایه انواع خدمات از جمله خرید اینترنتی، پرداخت قبوض، انتقال وجه داخلی و شتابی، مسدودی کارت، پرداخت اقساط تسهیلات، صورتحساب و موجودی را به مشتریان ارائه می‌دهد.