مسدودسازی کارتخوان‌های دارای مشکل هویتی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بانک مرکزی، غلامرضا مرحبا، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اخیراً بانک‌ها چند هزار دستگاه کارتخوانی که خارج از کشور فعال بودند یا به دستگاه‌های مالیاتی متصل نبودند و نظارتی بر کارکرد آنها نبوده، غیرفعال و مسدود کردند. همچنین بسیاری از کارت‌های بانکی که هویت صاحبان آنها مجهول بوده و اطلاعات کافی و کاملی از صاحبان آنها نداشتند و تراکنش آنها از خارج کشور انجام می‌شد را مسدود کردند. در گذشته برای خروج کارتخوان از کشور منعی وجود نداشت و افراد با چمدان اقدام به خروج آن می‌کردند.

مسدودسازی کارتخوان‌های دارای مشکل هویتی

وی افزود: در حال حاضر دستگاه‌های کارتخوانی که خارج از کشور تراکنش انجام می‌دهند و بستر اینترنتی آنها و شماره تماس از خارج از کشور است، ردیابی و غیرفعال می‌شوند. فعالیت‌های زیرزمینی در هر صنفی ممکن است وجود داشته باشد و سایت‌های قمار یا مجموعه‌های پولشویی بخشی از انتقال پول را ممکن است از طریق صرافی‌های غیرمجاز انجام دهند اما با صرافی‌های غیرمجاز برخورد قانونی انجام می‌شود.

پایان خبر “مسدودسازی کارتخوان‌های دارای مشکل هویتی”

تجارت الکترونیک مهام پرداز

درباره مهام پرداز

همراه شما از خرید تا راه اندازی دستگاه های خودپرداز و کارتخوان.
شرکت مهام با سابقه ای طولانی در امر فروش و راه اندازی دستگاه های خودپرداز و کارتخوان و اعطای سوییچ بانکی با پوشش سراسری ، در سطح کشور؛ آماده خدمت رسانی می باشد.

شرکت تجارت الکترونیک مهام پرداز ، یکی از پرسابقه ترین کارگزارهای بانکی در زمینه فروش، نصب و راه اندازی دستگاه های کارتخوان و خودپرداز می باشد.
این شرکت با ارائه محصولات متنوع با بالاترین کیفیت و همچنین با دارا بودن تیم پشتیبانی ، تیم مشاوره ، تیم فروش و تیم راه اندازی، آماده خدمت رسانی به هم وطنان عزیز می باشد.

پشتیبانی

تیم پشتیبانی و مشاوره مهام به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در خصوص خرید و راه اندازی دستگاه های خودپرداز و کارتخوان می باشد.